פוליש לרצפה – פשוט עשה זאת בעצמך!

רוצה לשמוע עוד פרטים על פוליש לרצפה – פשוט עשה זאת בעצמך!?

השאירו פרטים וקבלו שירות >>>

פוליש לרצפה – פשוט עשה זאת בעצמך!

דמיינו ריצפה מבריקה, נקייה, מלוטשת ברמה גבוהה ממש כמו מראה! לא תרצו זאת בבית שלכם? במשרד שלכם? הרי זה ברור שכן. רוצה ללמוד כיצד לעשות פוליש לרצפה? בגדול, אפשר לעשות הכל. זה עניין של זמן קצר וסבלנות רבה לקרוא וללמוד כיצד לעשות זאת בעצמך.

איך מתחילים?

על מנת לבצע פוליש לרצפה כראוי, יש להצטייד במשייף בטון. אם אינך יכול להלוות מחבר/שכן תוכל להשכיר או לקנות אחד באחת החנויות הקרובות לביתך (ניתן למצוא ברשת חנויות טמבור, או כל חנות כלבו טכני אחרת).

נתחיל במשייף בטון – ליטוש בטון נושא כמה קווי דמיון לשיוף רצפת עץ. אך אחד ההבדלים הגדולים ביניהם זה שבליטוש בטון העבודה מאסיבית יותר. יש לקחת את מכונת השיוף ולעבור על השטח הרצוי בקפידה.

לקראת סוף תהליך הליטוש, יש להחליף את דיסק השחיקה לטובת כרית ליטוש. כבר בשלב זה הרצפה מתחילה להיות ממש חלקה. לפני הצחצוח בפעם האחרונה, יש להניח שכבה דקה של אוטם בטון על הרצפה. התוצאה תהיה משטח דמוי אבן שמבהיק ללא עזרה של שעוות רצפה או שמנים.

מכונות השיוף הטובות ביותר כוללות חצאית ואקום אשר מכילות בתוכן את האבק. מומלץ להשתמש במכונת שיוף כזו שגם כוללת מיכל נוזלים מובנה (וזאת בשביל להחליק את המשטח לעבודה קלה יותר וללא אבק). על מנת להשתמש במכונת שיוף ליד קירות מבלי לגרום נזק, רצוי להצטייד במכונת שיוף אשר יכולה להיכנס לפינות (מכונה מרובעת ולא עגולה).

עלויות ומה כדאי לעשות?

מה שחשוב זו התוצאה. כשאנחנו מתחילים במשימה אנחנו שואפים לתוצאה מושלמת. לעתים השכרת מכונת שיוף טובה יכולה לעלות לא מעט כסף עבור פרק זמן קצר. אם אתה איש עבודה שאין לו הרבה שעות פנויות ביום, יכול להיות שעדיף לך פשוט לקחת אנשי מקצוע שיעשו זאת עבורך וכך התוצאה בטוח תהיה מעולה. אם יש לך זמן פנוי, תעבור על המדריך הנ”ל תרכוש את המכונה המתאימה והטובה על מנת להביא לתוצאה מופלאה גם אם אתה עושה זאת בעצמך.

בכל מקרה ולכל שאלה אנחנו כאן לשירותך! ליצירת קשר ומידע ניתן להשאיר לנו פרטים ונחזור אלייך במהרה!

מחירון לא רק בשיחת טלפון

נמאס לכם ממקום מלוכלך? אתם אחרי שיפוץ וצריכים סדר בבלאגן? בשביל זה אנחנו כאן! השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון שאתם צריכים

פוליש לכל סוגי המרצפות*משתנה לפי סוגי המרצפות

החל מ -
₪10 /מ"ר

ניקיון לאחר שיפוץ ל2 חדרים

החל מ -
₪1200

פוליש ווקס

החל מ - ₪10/מ"ר

פוליש קריסטל

החל מ - ₪20/מ"ר

ליטוש יהלום

החל מ -
₪50/מטר

ניקיון דירות חדשות

החל מ -
₪1,300

ניקיון לאחר שיפוץ ל3 חדרים

החל מ -
₪1,500

ניקיון לאחר שיפוץ ל4 חדרים

החל מ -
₪2,000

ניקיון לאחר שיפוץ ל5 חדרים

החל מ - ₪2,500