טיפול ראשוני בהצפות – עשה זאת בעצמך!

רוצה לשמוע עוד פרטים על טיפול ראשוני בהצפות – עשה זאת בעצמך!?

השאירו פרטים וקבלו שירות >>>

טיפול ראשוני בהצפות – עשה זאת בעצמך!

מי לא מפחד מהצפה בבית? זוהי סיטואציה לא נעימה בלשון המעטה בטח אם יש לכם פרקט בבית או כל מיני רהיטים ופריטים יקרים שעלולים להיפגע באזור ההצפה. לטווח הארוך הנזקים נראים קצת אחרת: עובש, חלודה, ריקבון, ריח לא נעים וכדומה. איך זה קורה? אם לא מטפלים בזמן.

כמו בכל דבר בחיים, אם לא נתפוס את הבעיה בזמן ונטפל בה במהירות האפשרית הנזק יחמיר. לכן, יש לפנייך שתי אפשרויות: הראשונה – לעשות זאת בעצמך, השנייה – לקרוא לבעל מקצוע שיטפל ביעילות ובמהירות בבעיה.

אז איך מבצעים טיפול ראשוני בהצפות?

דבר ראשון, לאתר את הנזילה! אפשר להיעזר במצלמה טרמית אשר באמצעותה ניתן להציץ אל תוך הקיר או הריצפה או פיזית עם העין והיד להסתכל ולמשש. לאחר שאיתרם את הנזילה תתנו לאזור הנזילה להתייבש או שתבצעו בו ייבוש מהיר. לאחר שהאזור התייבש יש להשתמש בחומרים מתאימים לצורך איטום הנזילה.

שים לב, לאחר שטיפלת בבעיית הנזילה, יש לעבור לאזור ההצפה ולוודא שהוא יבש לגמרי על מנת שהרטיבות לא תישאר כלואה באזור ותגרום לעובש ונזק. לאחר ייבוש האזור יש לבצע ייבוש תת רצפתי כדי להביא לגמרי את אזור ההצפה.

היום, בזכות הקידמה הטכנולוגית, אין צורך לעקור את הריצוץ או הפרקט בעקבות נזקי ההצפה אלא ניתן להשתמש במכשירים ייעודים אשר באמצעותם ניתן לתקן את הנזק.

אנחנו באתגר הניקיון עם ניסיון רב בכל הבעיות האפשריות שקורות בעקבות הצפות, נשמח לסייע לכם בעת טיפול בבעיה שכזו! השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

מחירון לא רק בשיחת טלפון

נמאס לכם ממקום מלוכלך? אתם אחרי שיפוץ וצריכים סדר בבלאגן? בשביל זה אנחנו כאן! השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון שאתם צריכים

פוליש לכל סוגי המרצפות*משתנה לפי סוגי המרצפות

החל מ -
₪10 /מ"ר

ניקיון לאחר שיפוץ ל2 חדרים

החל מ -
₪1200

פוליש ווקס

החל מ - ₪10/מ"ר

פוליש קריסטל

החל מ - ₪20/מ"ר

ליטוש יהלום

החל מ -
₪50/מטר

ניקיון דירות חדשות

החל מ -
₪1,300

ניקיון לאחר שיפוץ ל3 חדרים

החל מ -
₪1,500

ניקיון לאחר שיפוץ ל4 חדרים

החל מ -
₪2,000

ניקיון לאחר שיפוץ ל5 חדרים

החל מ - ₪2,500