חברת ניקיון בצפון

רוצה לשמוע עוד פרטים על חברת ניקיון בצפון?

השאירו פרטים וקבלו שירות >>>

חברת ניקיון בצפון

איך לבחור חברת ניקיון בצפון מקצועית ואמינה?

חברת ניקיון בצפון מקצועית אמינה ואדיבה – אתגר הניקיון והפוליש

חברת ניקיון בצפון

חברת ניקיון בצפון יש הרבה, אך בכל מה שקשור בנושא ביצוע עבודת ניקיון איכותית ומקצועית לבתים ומשרדים חשוב לבדוק היטב מי אותו בעל המקצוע שיספק לכם את העבודה לה אתם זקוקים.

איך לבחור חברת ניקיון בצפון בצורה היעילה ביותר?

ברגע שאנו זקוקים לשירותים של חברת ניקיון בצפון בין אם זה ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון בתים פרטיים, משרדים ודירות חדשות, אנחנו בעצם מכניסים דמויות חדשות למפתן ביתנו ופשוט סומכים על זה שלא ייגרם כל נזק לבית או לרכוש שלנו אחרי כל העבודה הקשה, האנרגיה והזמן היקר שבזבזנו, לכן מחייב לבחור נכון את בעלי המקצוע אשר עומדים להכנס לתוך הבית שלנו.

בסיום העבודה אנו מגישים את העבודה על הצד הטוב ביותר ובצורה הסבלנית ביותר. אנו לא גובים כסף עד סיום העבודה ושביעות רצון הלקוח !!!

אנו בחברת אתגר הניקיון והפוליש חברה המספקת שירותי ניקיון מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר ומתחייבת לאיכות ללא פשרה בכל הנוגע למתן שירותי ניקיון ופוליש לבתים.

אנחנו מודעים היטב כמה קשה יכול להיות לבחור חברת ניקיון בצפון שתספק לנו שירות מקצועי, אדיב ואמין. לכן אנו מתחייבים לתת יחס אישי ושירות מסור עד שהבית שלכם יבריק וינצנץ.

אנו מתמחים במגוון רחב של סוגי ניקיון ופוליש לבתים לשורתנו בעלי מקצוע מוכשרים ומקצועיים שכל אחד בפרט עבר הכשרה צמודה, קפדנית ובעל ניסיון רב בתחום הניקיון והפוליש.

לפרטים וייעוץ חינם חייגו עוד היום למומחים שלנו : 054-363-1116

מחירון לא רק בשיחת טלפון

נמאס לכם ממקום מלוכלך? אתם אחרי שיפוץ וצריכים סדר בבלאגן? בשביל זה אנחנו כאן! השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון שאתם צריכים

פוליש לכל סוגי המרצפות*משתנה לפי סוגי המרצפות

החל מ -
₪10 /מ"ר

ניקיון לאחר שיפוץ ל2 חדרים

החל מ -
₪1200

פוליש ווקס

החל מ - ₪10/מ"ר

פוליש קריסטל

החל מ - ₪20/מ"ר

ליטוש יהלום

החל מ -
₪50/מטר

ניקיון דירות חדשות

החל מ -
₪1,300

ניקיון לאחר שיפוץ ל3 חדרים

החל מ -
₪1,500

ניקיון לאחר שיפוץ ל4 חדרים

החל מ -
₪2,000

ניקיון לאחר שיפוץ ל5 חדרים

החל מ - ₪2,500